OGD ict-diensten

  • Omzet:
    € 55 miljoen
  • Participatie sinds:
    2012
  • Belang:
    30%

ICT dienstverlening

OGD

OGD wil de complexiteit uit ICT halen. Techniek aanbieden die gewoon werkt, en klanten blij maken door goed te luisteren, heldere antwoorden te geven en helpen de ICT-omgeving van klanten te verbeteren. OGD levert ICT diensten zoals beheer en software ontwikkeling aan (middel)grote bedrijven, (semi)overheden en non-profit instellingen. OGD neemt het volledige beheer van een ICT project over of detacheert mensen bij de klant. Ook verzorgt OGD opleidingen voor de medewerkers van haar klanten.

OGD is anders dan andere ICT dienstverleners. Opgericht in 1988 vanuit een Delfts studentenhuis wil OGD met hoogopgeleide, betrokken mensen het verschil maken voor haar klanten. Op heel pragmatische wijze. Met de combinatie van hoge kwaliteit dienstverlening en een resultaatgerichte cultuur heeft OGD al heel wat lof ontvangen voor haar zeer hoge klanttevredenheid.

Bolster contact: Michiel van Wissen Hanneke Modderman
"Voert 175.000 servicedesk telefoongesprekken per jaar"

β€œDe afgelopen jaren heeft het Bolsterteam zich als een betrouwbare en duurzame partner opgesteld. OGD groeit hard en Bolster biedt daar uitstekende ondersteuning bij, onder andere met een waardevol netwerk.”

ROEL NIKKESSEN – DIRECTEUR